Poprawne przygotowywanie materiałów reklamowych (albumy i broszury)
Reklama dzieli się na rozmaite rodzaje, jakie kategoryzuje się ze względu na jej przeznaczenie jak również na to do jakiej grupy klientów ma być ona wycelowana. W związku z tym wyróżnia się na przykład reklamę audio, naoczną lub audiowizualną, jak także dużo innych, jednak statystyki podkreślają przejrzyście, że na ludzi najpoprawniej funkcjonuje reklama wizualna, nawet jeżeli nie są oni wzrokowcami. Reklama naoczna z kolei podlega następnym podziałom, wyróżnia się na przykład billboardy, plakaty czy ulotki, lecz nie jedynie – wkracza w to naturalnie również reklama telewizyjna czy internetowa przez nagrywane oraz emitowane filmiki. Mimo, że dziś większość ludzi ma dostęp do Internetu oraz sieć stała się drugim życiem wielu z nich, to w dalszym ciągu na wysokim poziomie popularności i efektywności znajduje się reklama wizualna w postaci ulotek i plakatów, które dostają się bezpośrednio do rąk przypuszczalnego kontrahenta czy też wyraźnie bombarduje się go nimi na ulicach, w sklepach oraz wszędzie gdzie tylko jest ku temu okazja.
Audyt komunikacji wizualnej
Ta standardowa reklama pewnie zawsze będzie atrakcyjna, a wszystko wobec tego, że najswobodniej trafia do niezainteresowanych na pierwszy rzut oka konsumentów. Sposoby na dotarcie do konsumenta, bezsprzecznie możliwego klienta są niezmiernie różnorodne. Są tacy, którzy wprost wyspecjalizowali się w tej dyscyplinie oraz niesłychanie przyzwoicie wiedzą z jakim produktem powinni kierować się do jakiej grupy osób i w jaki sposób, a więc jaką formę reklamy wykorzystywać. Bywa tak, że konkretny rodzaj reklamy nie trafi do odbiorców, bowiem wybraliśmy najzwyczajniej w świecie zły model, z drugiej witryny bywają takie rodzaje reklam, które trafią do każdego. Do takiego typu reklamy przynależą na przykład ulotki, plakaty czy billboardy reklamowe.